Y E S T E R D A Y ♡

Åh igår var en riktigt bra dag, så himla mysigt! Jag har nog aldrig varit så mätt heller. Allt detta + snacs på bion. Herregud, ville typ spy. Men ska defenitivt hitta på sånna här saker med tjejerna lite oftare. Filmen var helt okej. Den var ju väldigt lång, 3 timmar i en biosalong. Men jag tyckte att den var rätt bra ändå. Dock slutade den ganska snabbt om ni förstår hur jag menar, man hade velat veta lite mer om man säger så. Men ändå, den är helt klart värd att se!
Idag har jag inget planerat. Så får la se vad jag hittar på...
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :D

2014-01-11 @ 13:39:40
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin