Blandade känslor

 
 
 
 
Hejsan! Skolan idag var egentligen helt onödig, vilket jag tycker nästan alla lektioner är nu för tiden, om vi inte har prov så gör vi inget. Dock fick jag tillbaka mitt Engelska nationella där jag fick högsta betyg på (!!!) Sjukt glad är jag, och jag hoppas bara att det har gått lika bra på de andra nationella. Nu är det bara 3 prov kvar, och en inlämning. Sammhäll, Ekonomi, Spanska + historia inlämning. Det ska jag väl klara? Min hjärna har som sagt redan tagit sommarlov, så det tar verkligen emot att plugga. Det går typ inte.... men nu ska jag försöka få in lite samhällskunskap, och sedan blir det väl att gå ut och fota lite! Jag är helt inställd på sommar, och sommarlov... men det får helt enkelt ta och vänta i ca två veckor till... Jag hör av mig sen, puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina bilder!

2014-06-02 @ 16:58:25
URL: http://alwaysida.blogg.se/
Postat av: frida

Åååååh vilka fina bilder!!

2014-06-08 @ 10:20:58
URL: http://fridaslife.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin