Den första skolavslutningen

 
 
 
 
Hej babes! I'm back, och nu är det sommarlov så ni kan förvänta er mycket uppdatering nu. Det är andra dagen på sommarlovet, och idag väntas det jobb från tre till tio. Så innan dess hoppas jag att jag hinner sola lite för det var ett tag sedan, och kanske ta lite kort. Igår var jag "hemma" i Fritsla för att se min brorssons första skolavslutning. (Ja jag har ju bott i Fritsla men jag flyttade ju till Varberg när jag var 6 år). Det var faktiskt riktigt mysigt att se skolavslutningen, fats den var lite för lång. Men de tågade in med svenska flaggan, sjöng lite sånger, och det gulligast av allt var att 0:orna fick ge varsinn ros till 9:orna. Efterråt blev vi bjudna på korv och tårta. och sedan bar det av hem igen. Det känns verkligen inte som sommarlov, men det kommer la snart... Jag hör antagligen av mig innan jag börjar jobba, puss
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pauliina Larsson

var jobbar du någonstans?:)

2014-06-14 @ 16:45:40
URL: http://misspau.blogg.se/
Postat av: Frida

Min kompis kommer kommer från Fritsla och flyttade också till Varberg när hon var 6

2014-06-20 @ 11:49:54
URL: http://fridazzz.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin