Det här är jag

 
- Jag har väldigt ont av blod, men på något sätt klarade jag a att pierca mitt egna öra för några veckor sedan.
 
- Jag är väldigt bra på att spendera pengar, samtidigt som jag kan vara väldigt bra på att spara. Men just nu när lönen kommer in då och då, så ryker pengarna ganska snabbt.
 
- Ärligt talat så är jag ganska nöjd med mig själv (bortsätt från min näsa, och att jag kanske inte har den mest vältränade kroppen). Men jag kan säga att jag är glad att min kropp ser ut som den gör för att aldrig träna... så egentligen ska jag väl vara väldigt tacksam.
 
- Jag har börjat bita lite på naglarna igen, och jag har faktikst helt gett upp på att få fina naglar. Så något jag skulle vilja göra är att gå och fixa naglarna varje månad.
 
- Innan lyssnade jag aldrig på musik, verkligen aldrig. Men nu går det inte en dag utan att jag lyssnar på musik.
 
- Jag skulle gärna vilja börja dansa igen, det är något jag verkligen älskar att göra...
 
- Ärligt talat så är jag lite besviken för hur "lite" besökare jag får på bloggen, jag lägger ner ganska mycket arbete på bloggen så man hoppas ju att den någon dag kommer få mer besökare. Men självklart uppskattar jag alla ni som följer mig blogg, ni äger!
 
 
- Jag verkligen avskyr att hålla tal, eller läsa högt. Hatar det.
 
- Jag föredrar kjol/klänning framför byxor.
 
- Jag har ganska lågt självförtroende och jämför mig jämnt med andra...
 
- Jag har ingen speciell favorit typ av musik, heller inte någon favoritartist.
 
- Jag föredrar att ha ett förhållande framför att vara singel. Älskar att ha någon att smsa med osv.
 
- Jag anser att killar blir så sjukt mycket mer attraktiva om de luktar gott och klär sig bra.
 
- Jag kan ta så sjukt fula bilder på mig själv, dock kommer jag nog aldrig visa den sidan av mig här på bloggen..
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia Gavefalk

Fin blogg! Läs gärna min som handlar om träning & hälsa men även mycket foto, design och redigerings tips och mycket mer!

2014-06-23 @ 20:00:22
URL: http://juliagavefalks.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; tack så mycket! :D

2014-06-23 @ 22:25:56
URL: http://cclarstroom.blogg.se
Postat av: Sara

Sv; tack så mycket! :D

2014-06-23 @ 22:26:02
URL: http://cclarstroom.blogg.se
Postat av: johanna

Vilken fin blogg du har.

2014-06-29 @ 22:25:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin