En sån dag

 
 
Hej babes! Igår var en riktigt bra dag faktiskt, även om jag inte fick så mycket gjort innan jobbet, och jag inte alls var sugen på jobba.. Men eftersom Sussie kom och hälsade på i några timmar, så blev det himla bra ändå. Vi köpte pizza och hade de la allmänt chill. Det var helt dött på campingen så jag kunde ju göra lite vad jag ville. Så det var riktigt mysigt. Tyckte dock lite synd om Sussie som spenderade massa timmar på mitt jobb, men det var väl bättre än att sitta hemma och ha tråkigt. Men jag tyckte det va kul i alla fall, betalt för att umgås med kompisar haha!
 
Idag är jag ledig, och imorgon börjar jag inte förens tre. Så idag mår jag gott. Tog nyss lite fick efter lite solning. och nu ska jag tillbaka ut i solen. Jag har faktiskt bara solat framsidan haha, så bakifrån är jag helt blek. Så det får jag väl rätta till nu. Idag blir det nog en riktigt slapp dag. Jag hör av mig senare, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Härligt det ser ut!

2014-06-28 @ 14:51:48
URL: http://foreeveermee.blogg.se/
Postat av: Elin!

Härliga bilder!!

2014-06-29 @ 16:51:45
URL: http://www.nattstad.se/elincberg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin