Q / A

Åh herre gud vad du är fin! Älskar väskan, vart kommer den ifrån? Tack så mycket, va glad jag blir! Väskan var min mammas från början, men hon använde aldrig den, så jag fick den. Åh gud vad jag älskar den! Den kommer från Mischa Barton.
 
Så fin! Måste bara fråga om hur du gjorde så att bakgrunden blev lite mer suddig och hela du skarp? Tack! Jag har en sån stor bländare som möjligt och utgår från det. Därör har jag köpt mitt objektiv "50mm f/1.8" som gör det möjligt att ha en större bländare än standarsobjektivet. Sedan om du vill ha boh´keh i bakgrunden som jag helst har så beror det helt på vart du står. Enklast är om du har några träd bakom som solen lyser på. Hoppas det svarade på din fråga.
 
Hej! Har en fråga Jag skulle vilja få svar på. Jag har köpt likadan fjärrutlösare som dig, men får inte min att fungera... Jag har kameran "Canon 1000D" vad ska man göra för att få igång fjärrutlösaren? Eller vet du om den kanske inte fungerar till just min kamera? Skulle bli såå tacksam för svar! Hej! Jag vet faktiskt inte om den fungerar till din kamera, men jag skulle tro det. Har du ställt in kamera på fjärrutlösare? För det måste man göra innan det fungerar. Det är i princip det enda man behöver göra, så jag vet inte vad felet kan vara annars...
 
 
hur redigerar du dina bilder och vart? Även om jag redan svarat på denna frågan ett X antal gånger så tar jag det igen. Jag redigerar alla mina bilder i gimp. och nästan alltid det enda jag gör är att gå in på kurvor och exprimentera lite där.
 
Jag älskar brickan. Vart är den ifrån? Vill så gärna köpa en liknande eller en likadan. Ja visst är de söta. De är från märket Rice.
 
Var jobbar du någonstans? Jag jobbar på en camping som ligger ca 3 minuter bort från mitt hus. Där jag står i både receptionen och kiosken.
 
Om ni har fler frågor är det bara att kommentera. Puss

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Tusen tack för dina underbara svar! Tack att min fråga kom med :) Jättesnällt ♡

2014-06-26 @ 23:13:40
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: Simon G

Intressanta frågor och intressanta svar också, fina bilder med. :)

2014-06-26 @ 23:42:18
URL: http://simonpixel.webblogg.se
Postat av: Petronella

Hej! Kom in på din blogg av misstag, men gud vad fina bilder du tar. Kika gärna in på min blogg! :)

2014-06-27 @ 20:42:15
URL: http://nattstad.se/petronellaj
Postat av: linnea

Var gärna med och tävla om veckans blogg http://linneajosefin.forme.se/2014/juni/veckans-blogg-I.html#comments Kram! :*

2014-06-29 @ 01:02:20
URL: http://linneajosefin.forme.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin