Tre saker jag..

..Är nöjd med i mitt liv: Min familj, Mina vänner och i princip allt där emellan.

..Gillar att göra: fotografera, shopping + fika på stan, skratta med mina goa vänner.

..Blir arg av: Personer som tror att de är bättre än andra, orättvisor, och nätmobbning (samt mobbning i allmänhet också).

 

..Använder mest i min garderob: Mina finbyxor, min vita "kappa", och såklart min klocka som jag har på mig i stort sätt varje dag.

 

 ..Saker jag gör innan jag går och lägger mig: Tvättar bort sminket, borstar tänderna och hämtar ett glas vatten.

 

..Saker jag inte kan lämna huset utan: Min mobil, en VS body mist och plånboken.

 

 
 ..Stör mig på: När inget går min väg, när tjejer som är smalare / mer vältränade än mig säger att de är tjocka / behöver träna mer, och när folk måste vara i centrum och kräver uppmärksamhet hela tiden.

 

 ..Skulle vilja ändra på mig själv: Tightare kropp, mindre näsa och längre hår.

..Blir glad av: När någon berättar att de läser och tycker om min blogg, när det tillkommer nya ting till garderoben, och när jag får umgås med mina nära och kära.

 ..Saknar: Klassen på bläshammar, veckorna med Holländarna och gosiga stranddagar.

..Vill göra innan jag dör: Resa EN MASSA och uppleva mycket, bilda familj, och leva livet.

 

 ..Längtar till: Syrrans bröllop, När lönen kommer, och körkortet.

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

fin bild, jag älskar också fina påsar haha!

2014-06-29 @ 15:30:50
URL: http://byfia.com
Postat av: elin

sv; Åh tack så mycket detsamma!

2014-06-29 @ 16:50:54
URL: http://www.nattstad.se/elincberg
Postat av: Celina

Sv: Men tack så mycket, jag känner mig som en amatör.. skulle vilja lära mig mycket mer om kamerahantering osv. :)

Dina bilder är jättefina, hur tar du sina självporträtt? Har du någon som tar bilden åt dig eller har du ett stativ? :)

2014-06-29 @ 17:55:51
URL: http://ffluffy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin