50

 
 
1. Vad är ditt fullständiga namn? - Olivia Thorson

2. Har du lätt för att bli kär? - Ja det har jag nog hehe.
3. Vilket gymnasium går du på/ska börja på? - Peder skrivares.

4. Är du snål eller generös? - Jag är nog ganska generös, inte så förtjust i allt för snåla människor..
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Ingen haha
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Choklad går ju alltid hem, men jag älskar en godis som jag inte vet vad den heter, men den smakar i alla fall hallon och lakrits.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller är du är den som är mer tillbaka dragen? - Det är väldigt olika, det beror på vilka människor jag omger mig av. Jag är la som mest öppen mot mina närmsta vänner, och är la lite blyg bland okända människor.
8. Vad tar du med på en fest? - Nästan ingenting.
9. Har du ett bra självförtroende? - Nej, absolut inte. Men jag får la bättre för varje dag som går om man säger så.
10. Har du något smeknamn- Jag har la en hel del; Ollan, Olleboi, Ollanbollan, olegolas, Ollvan.. ja ni fattar.
11. Vad skulle du hetat om du hade blivit motsatt kön?- Julius eller Teodor.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? -Det är la bara att va sig själv, social o.s.v.

13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Haha får la säga Justin Biber på den.

14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - "Camping Jobb" haha

15. Hur ska du fira din födelsedag? - Ja det är ju ett tag kvar så jag har inte direkt några planer än..
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Jag bor i ett hus.
17. En dag du aldrig glömmer - Jag glömmer aldrig när jag var i Thailand, dock var jag ju ganska liten, men man upplevde så mycket och det var så annorlund imot här i Sverige. Inte precis en dag då, mer en period..
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Iphone, precis som de flesta.
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Kompisar, familj, bra betyg, spontan händelser...
20. Bästa boken du läst? - Måste vara aalla "Vampire Acedemy" böckerna!
21. Turnummer? - tre
22. Vad har du för betyg i skolan? - Oklart, betygen kommer ju till sommaren..
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar just nu ekonomi, första året. Sommarjobbet på campingen börjaro m ca en månad.
24. Hur många barn vill du ha? - 2-3 hehe
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Jaa

26. Vilka länder har du besökt? - Ehm, Thailand, Spanien, Danmark, Bulgarien & Holland... säker något jag glömt dock.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Folk som bara ska vara i centrum hela tiden, eller är allt för självsäkra. Orättvisor i världen, pedofiler... och sånna saker.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Svår fråga, blir nog Orlando.
29. Hur stor garderob har du? - Inte jättestor egentlige, hade gärna haft en större, men har hängt ner min sommarkläder i källaren så den duger la haha.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - Jag fyller år den 3/7 och jag är en kräfta.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - Their business.
32. Film hemma eller bio? - Film hemma, dock kan det vara mysigt med bio ibland med, och baconchipsen där är ju bara mums.
33. Vem är ditt senaste sms ifrån? - Hanna
34. Vem ringde du sist? - Hanna
35. Hur är ditt humör just nu? - Trött, men glad.
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Hade la velat vara lite mer vältränad och smal. + inte ha en sån ful näsa.
37. vem i din familj står du närmast? - Min mamma ♥
38. Är utseende viktigt för dig? - Det är nog viktigare än vad jag vill erkänna om man säger så..
39. Hur många konserter har du varit på? - Inte så många faktiskt..
40. Något du inte kan leva utan? - Mobilen/datorn
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. -
42. Vilken årstid är bäst? - Våren eller sommaren, kan inte riktigt bestämma mig.
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Ja fan!
44. Vad tycker du om adoption? - Jättebra, kul att folk som inte kan få barn kan få det ändå.
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Det beror ju på hur stort det är, men när man blir vuxen brukar det inte spela så stor roll. Så helt ok.
47. Vad gillar du för musik? - Allt möjligt, jag har nog så blandad musiksmak som går.
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Ja det är la de där typiska "tonårstjejsfilmerna".
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Ingen så som jag kommer ihåg hehe..
50. Är du nöjd över ditt utseende?  Nope, eller jo. Det är la inget större fel med mitt utseende, men har ju som sagt komplex för min näsa. Men jag är ju nöjd med mitt hår i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Din näsa är inte ful!! <3 hela du är jättefin glöm inte det

2014-03-23 @ 15:07:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin