Eat, sleep, study, repeat...

Hej älsklingar! Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggat idag förens nu, men jag kom hem för bara en timme sedan, så nu har jag ätit lite mellis och fotat lite har jag också hunnit med. Idag tänker jag inte plugga alls! Jag vägrat, totalt! Jag tror jag ska mysa ner mig med min bok eller något, kanske ta ett dopp i poolen. Vad som helst bara jag slipper plugga! Får la ta tag i matten imorgon då jag kommer tidigt till skolan, men inte idag! Idag är jag ledig...
 
Idag är det torsdag, vilket betyder den jobbigaste dagen i skolan för oss i 13Ek. Men efter att Naturkunskapsprovet var gjort måste jag säga att dagen gick väldigt snabbt! Imorgon är det fredag och då ska jag in till stan en sväng med några tjejer från klassen för att fixa lite inför lördag ♥♥ och sedan ska jag åka och sova hos Isac. Det är snart två veckor sedan jag träffade honon... vilket inte är ok enligt mig. Sen på lördag blir det Temafest vilket jag vekrligen ser fram emot!! Vad ska ni göra i helgen? Hör av mig senare! puss
 
 
Åh ser att jag får allt fler penumeranter på bloglovin för varje dag som går, så himla kul att ni gillar min blogg! Blir så glad!
 
 

Kommentarer
Postat av: Märtha

så smasktigt!!

2014-03-20 @ 19:26:50
URL: http://marthaas.blogg.se
Postat av: Lina

Ååå så gott det ser ut. Riktigt fin bild!

2014-03-31 @ 15:36:55
URL: http://linareinhold.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin