En glad överraskning

Hej på er! Gud vilken härlig dag, har ni sett vädret ute eller? Här är det i alla fall stolande sol, och mitt humör är på topp. Det gör inget att jag har läxor... Vädret levererar, endast tre lektioner idag, go musik, allt detta påverkade mitt humör positivt och såklart så upptäckte jag imorse att mitt inlägg om jag skrev när jag hade brunch med LFL är länkad här på blogg.se och syns så fort man loggat in på sin blogg. Om jag blev förvånad! Så det har rullat in massa fina ommentarer under dagen som helt enkelt muntrat upp mig! Jätteglad blev jag verkligen!
 
Så hur ser min kväll ut? Jo jag hade ju tänkt att få i mig lite mat innan jag tar tag i mitt pugg, sedan står som vanligt Top model Sverige på schemat och så ska jag försöka få målat mina naglar eftersom att de bryts hela tiden. Börja aldrig bita på naglarna, något som jag ångrar så sjukt mycket! Men ni får ha en jättebra dag, och jag tackar för alla fina kommentarer jag fått under dagen, och alla andra dagar för den delen ♥


Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Vi har också haft bra väder idag!:)

2014-03-12 @ 20:48:23
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Ebba

Du blev länkad på josefines.se också! :)

Svar: Ja jag såg det, jag blev så glad så!
olivia

2014-03-16 @ 10:00:05
URL: http://ebbaamandusson.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin