It's like a drop in the ocean

Denna dagen har utnyttjas till läxor och till massor av sol. Äntligen tittade den fram, och det var faktiskt riktigt skönt ute där ett tag. Jag tog en massa kort, som jag alltid gör när det är fint väder, och jag fick även med mig mamma ner till havet för att ta lite fler kort. (Tyckte hon behövde en ny Facebook profilbild). Nu ska vi titta på Melodifestivalen. Jag är väl ingen sån som slaviskt måste följa mello, men det är ju alltid kul att se finalen! Har ni någon speciell ni vill ska vinna? Jag tycker att det är ett ganska dåligt utbud iår, men måste säga att jag gillar Ace Wilder.

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Vad härlig bild!:)

2014-03-08 @ 20:32:38
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: valerie

Åhh så fina bilder !! intresserad av en länkning ??
kram

2014-03-08 @ 21:39:27
URL: http://valeriepilo.blogg.sse


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin