Jag välkomnar dig våren

Hej mina goingar! Gårkvällen var jättekul faktiskt! Jag brukade ju inte vara den tjejen som festar, men jag antar att man kan ändra sig! Det var bara synd att inte Hanna var med! Men annat gott sällskap och mycket dans så blev kvällen grym ändå! Jag kom väl hem vid typ tre, och gick raka vägen ner i sängen. Jag vaknade vid typ nio och då ringde Hanna. Så vi pratade i några timmar haha. Älskling ♥ Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart ute, slappat och försökt plugga matte. Vilket inte är helt lätt när man festat dagen innan. Men med lite envishet så blev jag klar! 
 
Jag funderar på att gå och lägga mig med en serie/film eller något... Jag är ju rätt trött om man säger så. Hör av mig sen!

 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Himla snygg outfit! :D

2014-03-23 @ 18:03:50
URL: http://momentsofjoy.blogg.se
Postat av: Linda

Fin du är!^^

2014-03-24 @ 00:55:23
URL: http://lindabutandu.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin