Kan det bli bättre?

Hej! Nu är jag neddbäddad i sängen framför lite Vampire Diaries. Efter en go fredag är jag jäkligt nöjd. Idag var de ju sjukt varmt ute! Skojar inte, jag gick runt i bara tröjan i stan. Så himla skönt med lite vårväder. Det höjde ju mitt humör lite sådär väldigt mycket! Idag blev det en fika med Paulina och Hanna och sedan gick jag lite på stan med Paulina, Sussie, och Natalie. Det blev inte så mycket köpt som jag hade hoppas, men jag hittade i alla fall en klocka + att jag tror att jag förhoppningsvis ska ta en sväng till stan imorgon också då man kanske har lite mer tid att verkligen kolla igenom affärerna. Nä nu ska jag tillbaka till Tvd, och sedan får vi se vad resten av kvällen bjuder på. Puss ♥

 Lite mobilbilder från dagen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin