O L I V I A

- Jag är nog mer en dålig vinnare än en dålig förlorare. Särskilt om jag vinner över någon som är en dålig förlorare.
 
- Jag har alltid älskat sommaren och det har varit min absoluta favoritårstid, men just nu börjar våren komma ikapp. Det finns inget bättre än när det börjar ljusna, när man slipper ha jackan och solen skiner.
 
- Jag har väldigt bra tålamod.
 
- Jag har alltid varit rädd för tandläkare, men eftersom att jag är hos tandregleringen i princip var och varannan vecka nu när jag har tandställning så är jag inte det längre.
 
- Dock hatar jag verkligen att gå till doktorn, har en stor skräck för blodprov och sprutor.
 
- Jag är ganska seg på morgonen, särskilt när jag har lång tid på mig. Vem behöver stress?
 
- Jag är 168 cm lång.
 
- När jag pluggar måste jag lyssna på musik utan text, för annars lyssnar jag bara på texten eller jsunger med istället för att plugga.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilken snygg outfit, himla fin bild också! :D

2014-03-01 @ 12:25:14
URL: http://momentsofjoy.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin