Q / A

Älskar dina kläder! Vart brukar du vanligtvis handla? Åh vad kul att du tycker om mina kläder! Tycker själv att det känns som jag bara går runt i samma gamla vanliga kläder hela tiden, men det kanske bara jag som tycker det? Jag måste säga att jag handlar lite här och var. H&m, Ginatricot, Wonder, BikBok, Vila, Zara, Chelsea... ja ni förstår! Det spelar inte så stor roll vart jag hittar mina kläder, utan bara de är snygga och jag känner mig bekväm i dem. Så jag har inte precis några "favoritaffärer" som jag alltid köper mina kläder på...
 
Vilket redigerings program använder du? Jag brukar redigera mina bilder på "ipiccy.com" och även i gimp som man kan ladda ner gratis. Lite liknande Photo Shop. Ibland kan jag också använda mig av "picmonkey.com". Det beror helt enkelt på vad för typ av bild jag ska redigera.
 
Vilka slags nike skor är det? Älskar din blogg! Åh tack vad glad jag blir! Det är ett par Nike Free 5.0+.
 
Vilken ras är din hund och vad heter den? Den är verkligen sååååå söt! Åh visst är hon! Hon heter Iriz och är en West Highland White Terrier, eller en "Whestie" som man också kallar dem. Jag harj ufaktiskt en till hund i samma ras som heter Rutan.
 
 
Tycker jättemycket om din blogg! Hur har du fått din "profilbild" rund? Åh vad kul! Jag har redigerat den på "picmonkey.com" Man går in på ramar och sedan kan man gör hörnen runda. Se till att din bild är kvadratisk och gör sedan hörnen runda.
 
Hur mycket kostade byxorna? Skit snygga och jag ska till gekås i veckan och spanar nog in de. Skulle bli sååååå tacksam för svar! Btw, awesome blogg och världens finaste tjej! Förlåt men jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket de kostade, men jag tror att de kanske kunde ha kostat runt 140 kr, inte alls dyra! Så värda pengarna, goaste byxorna som finns. Åh tack så mycket, blir så glad!
 
vart har du köpt dem? (Guldiga "sandalerna" några inlägg ner) De är köpte på Scorett för 500 kr.
 
Men gud vart har du hittat väskan!? Älskar den!!! Hehe, den är faktiskt köpt på gekås. Bästa fyndet jag hittat där, en sjukt snygg väska verkligen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Brukar också tycka att jag går runt i samma kläder hela tiden, men jag tror det är en själv som tänker mer på det än andra :) det är vad jag hoppas i alla fall ;)

2014-03-25 @ 18:20:52
URL: http://twoliw.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin