What time is it?

Här har vi den nya klockan, en guldig för endast 250 :- Vilket fynd! Hur snygg som helst. Jag som hatade guld förut har helt enkelt blivit kär i det. Guld är så jäkla snyggt! Jag ändrar mig väldigt ofta när det gäller saker som detta, saker som jag en gång hatat att ha på mig eller tyckt var skitfult blir snart mina favoriter haha. Brukar vara så... Det blev ju tyvärr endast denna shoppingen igår, men det var lal ika bra. Så man inte gör slut på alla sina pengar direkt...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Vart har du köpt klockan? Ursnygg ju. Kommer nog önska mig en i konfapresent?

2014-03-29 @ 18:16:49
Postat av: Elin

Superfin! :)

2014-03-29 @ 20:13:56
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Emelie

Gud vad fin klocka! Satt och letade efter en klocka här om dan, men konstaterade att många av den var för dyra. Snälla berätta vart du har köpt den!!!!!!

2014-04-02 @ 15:39:05
Postat av: fanny selmersson

Så fin!

2014-04-06 @ 13:25:17
URL: http://fannyselmersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin