Mys med mamsi

 
 
 
Förlåt för alla mobilbilder som strömmar in på bloggen nu, men känner inte riktigt för att dra runt på systemkameran på stan hehe. Idag blev jag väckt runt 9, då jag fick skynda på lite för att göra i ordning mig, och sedan drog jag och mamma till stan. (Hon vill alltid åka så tidigt, så hon hinner med annat med haha). Vi kollade la runt i lite affärer, och gjorde några riktigt bra köp måste jag säga! och sedan blev det ju såklart den obligatoriska fikan på EH.
 
Nu är jag hemma och slöar lite, men snart bär det av till valinge och min kära syster! Bilder på köpen kommer upp senare, puss

Kommentarer
Postat av: LIENE

Härligt :)
Fikat ser så gott ut!

2014-05-30 @ 15:06:16
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: nicolinda.blogg.se

Jag håller med! När man springer runt för nöjen på stan blir det lite omständigt att ha med sig en stor fet kamera haha.. Men det blir ju tjusiga foton iaf! :)

Härlig dag med din mamma, fint. Åh, jag älskar EH's chailatte. Den är ljuuuvlig :D

2014-06-01 @ 01:11:19
URL: http://nicolinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin