Vad skulle jag göra utan er? ♡

 
Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen på senaste, men har dels inte haft tid, och igår hände det något som gjorde mig ledsen. Så bloggningen prioriterades inte... men hur goa är inte mina vänner? Ringde Paulina för att berätta att jag inte tänkte hänga med på bion, för att det hade hänt en grej och sen kom on och Sussie och överraskade mig med picknick. Så när Hanna hade slutat jobba så gick vi ner till stranden. Jag fick tårar i ögonen så mycket uppskattade jag det! Sedan på kvällen kom Linn och Eme till mig, åh Hanna var ju såklart med hon också. Vi grillade marshmallows och bastade.och Hanna sov här inatt så när vi vaknade tog vi på oss morgonrockar och tog med Iriz på en prommenad till kiosken för att köpa frallor... om vi fick lite blickar? Jodå..
 
Allt detta fick mig absolut på andra tankar, jag är verkligen så glad att jag har er tjejer, vet inte vad jag skulle göra utan er...♥♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fina vänner du har! Känns riktigt bra när man har sådana i sin omgivning:)

2014-05-02 @ 16:33:55
URL: http://elinga.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin