Pink & Fur

 
 En outfit från någon vecka sedan..
 
 
 
 
 
 
 

3 svarta köp

 
Nytt linne från Ginatricot.
 
 
Ny kjol från H&m.
 
 
Ny stickad tröja med turtleneck från Ginatricot (dålig bild).
 
 
Lite halvtaskiga bilder men det blir la lite så när man ska fota innomhus i detta ständiga mörkret. Men dessa köpte jag igår när jag var på stan med Sussie. Hade precis fått lönen och kände att jag ville hal ite nytt i garderoben!

Parfymer

 
Tips på parfymer; min favvis från VS och min mammas från Marc Jacobs som jag ibland snor några sprut från!

Dagens

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Har precis tagit ett dopp i poolen som nu äntligen är lagad, och även haft på en ansiktsmask,  Ett bra slut på denna helgen!
 
 
 
 

Helgen

 
Hej godingar! Nu var denna helgen snart slut också... Igår firade vi min mormor Lögnäs Gård. Hela familjen var samlad! Vi spa:ade, åt god mat och umgicks. Det var riktigt mysigt ♥ Hotellfrukost på det också gjorde en riktigt bra helg faktiskt! Dock hade jag lite panik när jag insåg att jag har två dagar på mig att lära mig 5 kapitel i juridiken... Jag bestämde mig för att göra kapitel 1-2 idag och 3-5 imorgon. Men till min förvåning så kunde jag rätt mycket av kapitel 1 och 2, så jag har inte pluggat så mycket idag ändå. Men jag slutar ju halv ett imorgon så jag tror att jag kommer fixa detta. 
 
Men jag ska nog gå och plugga lite till och sedan blir det nog att kolla några avsnitt av Gossip Girl. Happy Sunday babes, puss
 
 
 

OH YES PLEASE!

 
 
 

ohlala

Ja tack till denna outfiten!!

Roomdetails

 
 
 
 
Några detaljer från mitt rum. Jag har faktiskt aldrig vart så nöjd med mitt rum som jag är just nu, älskar det! 

 

New jacket

 
 
 
Lite snabbt fotade bilder på min nya jacka som jag helt glömt bort att visa!

Drömmer mig bort till varmare breddgrader

 
Det har ekat lite tomt här på bloggen de senaste dagarna. Jag vet inte ens varför, men jag har bara inte haft någon lust att blogga. Sedan har jag också varit sjuk osv, så har heller inte haft orken. Just nu sitter jag och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Vädret här hemma suger ju, det är så mörkt och dystert. Jag vill så gärna åka utomlands och få lite sol snart! Kommer knappt ihåg senaste gången jag var på semester...
 
Jag har några jobbiga veckor framför mig med massa plugg och prov. Jag börjar redan längta efter jullovet, herregud denna veckan gick så fort! Får panik för denna veckans prövningar, men jag får helt enkelt sätta mig ner och planera plugget. I can do this! Jag ska försöka blogga så mycket jag kan mellan plugget! Puss

Follow on Bloglovin