Jag älskar er av hela mitt hjärta ♡

Tre bilder med mina babes från igår! Jag hade en ganska bra kväll igår faktskt! Det var kul! Vi åkte till en kille på fest och sedan sov jag hos Isac. Va så sjukt längesen jag träffade mina girls alla samtidigt, så bara det gjorde mig glad. Det andra var bara ett plus!
 
Nu är jag sjukt trött och har slösat bort nästan hela dagen på att slöa. Imorgon lär jag få plugga sisådär hela dagen... Ser inte fram emot detta precis. Varför existerar ens läxor och prov? Fattar inte riktigt det...
 
 
Puss lavjo underbaringar!

Läxorna är gjorda, allt är bra igen

Idag har jag varit sjuk. Kände imorse att jag inte mådde så bra, så det fick bli en hemmadag för mig. Nu mår jag bättre, så jag ska till skolan imorgon. Har nyss gjort klart både matteläxan och ekonomiläxan. 
 
Sitter just nu och kollar på massa bilder från i somras, gud vad jag längtar tillbaka! Hatar verkligen kylan, och det har inte ens blivit så kallt än. Tänk när det börjar snöa. Usch, kan det inte bara bli jul så det kan bli vår och sommar igen? Älskar julen, den är så himla mysig. Men kylan och snön kan jag gärna skippa.
 
Tror jag ska önska mig gymkort i julklapp, behöver verkligen börja träna nu igen. Jag tror det är därför jag är så trött hela tiden.. så får nog ta tag i det här nu. Ska köpa snygga träningskläder så kanske det blir lite roligare.
 
 
 
 
 

Wanties


Ännu en måndag

Blev precis klar med både ekonomin och min samhällsinlämningen. Kanske var lite dumt att skjuta upp inlämningen till sista minuten, men kunde verklign inte koncentrera mig igår. Har det problemet just nu. När jag väl gör det så går det bra, det är bara det att jag ska göra det. Det är inte lätt att börja plugga just nu. Men nu är jag i alla fall klar, tror inte vi har några mer läxor på hela veckan... än så länge i alla fall. Gud så skönt. Jag behöver verkligen en paus nu, längtar så till lovet och framförallt till JULEN. Gud så mysigt, första advent på söndag och allt. Det kommer bli en awesome helg, det känner jag redan nu!
 
För övrigt är jag deprimerad över hur slitet och skabbigt mitt hår är. Skäms så fort jag går utanför dörren typ. Dags med en klippning, verkligen dags!

Nu ska jag nog mysa ner mig till en film eller något sånt. Tror jag ska ta lite varm choklad också. Det upskattas i denna kylan!
 
 

En kylig dag som denna

 
 
 

Dag tre: Favoritbloggar

Jag läser så sjukt många bloggar, men här är några som jag läser dagligen. Sjukt bra bloggar, med fina bilder och mycket inspiration.
 
Klicka på namnen för att komma till bloggarna!

Dag två: Mina bästa vänner ♡

Mina underbara fina vänner! Mina bästa vänner heter Hanna, Emelie, Isa och Linn. Jag har redan pratat om dem tror jag. Men vi gick i alla fall i samma klass sedan sexan tror jag. På de senare åren blev vi, som först var "fiender", bästa vänner.
 
Det är så sorgligt att vi har skiljts imed att vi har valt olika linjer, tur att jag i alla fall har kvar Hanna i min klass. Men jag saknar faktiskt dem jättemycket, vi ses inte så ofta längre och det suger ju verkligen!
 
Hanna är min närmsta vän, vi har vart bästa vänner i jag vet inte hur många år tillbaka. och sedan får vi ju inte glömma Isac, jag är ju faktiskt tillsammans med en av mina bästa vänner.
 
 
Om ni läser detta så ska ni veta att ni betyder sjukt mycket för mig, jag älskar er!

Dag 1: En bild på mig & 10 fakta om mig

 - Jag är från Fritsla, men flyttade därifrån när jag var 6 år.
- När jag var liten ville jag antingen bli delfinskötare eller veterinär.
- Jag tål inte att se blod, jag blir lätt svimfärdig.
- Jag har blivit ganska ytlig, eller i alla fall när det gäller mig själv... vilket är ganska jobbigt.
- Förut hade jag jättesvårt för att säga förlåt, det gick typ inte.
- Jag har ganska höga krav på mig själv när det gäller skolan.
- Jag fikar eller äter godis nästan alltid när jag ska plugga för att få lite motivering.
- Jag skulle vilja börja gymma, men jag tycker att det skulle vara så pinsamt för att jag är så svag...
- Jag är väl en ganska glad och positiv person, ganska blyg men ändå social skulle man väl kunna säga.
- Innan var jag rädd för att åka linjebuss, jag skojar inte. Nu åker jag det två gånger om dagen.
 
 

10 days - I'm back

Nu har ni allt något att se fram emot, jag är tillbaka och uppdateringen kommer äga, promise!
 
Dag 1: En bild på mig och 10 fakta om mig.
Dag två: Mina bästa vänner.
Dag tre: Favorit bloggar.
Dag fyra: Saker jag inte klarar mig utan.
Dag fem: Mina rädslor.
Dag sex: När jag var yngre
Dag sju: Favoriter ur garderoben.
Dag åtta: Mina favoriter (t.ex. filmer, böcker, serier, låtar)
Dag nio: I min sminkväska.
Dag tio: Saker jag vill ha just nu.
 

Hej babes ♡

Som ni säkert har märkt så har jag inte bloggat på ett bra tag. Jag har faktiskt ingen bättre ursäkt än att jag inte haft något kul att skriva om... Jag hinner aldrig ta bilder, och själv tycker jag att det suger när ett blogginlägg inte innehåller någon bild...
 
Just nu har jag målat naglarna, de börjar se helg ok ut faktiskt. Jag är ganska förvånad att jag ens kan få längre naglar efter att ha bitit på dem i flera år. Dock är dem sjukt svaga så det suger ju. De bryts lätt, tror jag får köpa något som stärker dem.
 
Men annars sitter jag i min älskade Onepiece och så var det ju meningen att jag skulle plugga... Det är inte så brådskande för stunden, men hade ju vart skönt att få gjort klart det. Dock har jag ingen inspiration till att plugg just nu. Men får la ta tag i det ändå, måste erkänna att jag blivit lite lat med skolan. 
 
 
 
Så två saker jag ska ta tag i; Bloggen och skolan.

Nu till hösten

 

This is totally unfair

 Varför ser inte jag ut såhär? Varför kan jag inte sjunga såhär? Varför?
 

Jag kan inte andas, luften är kvav ikväll

 
 

Saker ur mitt liv

- På lördag har jag vart tillsammans med min älskling i ett halvår
- Jag har fått tandställning i underkäken nu, det suger.
- Jag har slutat bita på naglarna och de börjar faktiskt bli ganska fina.
- Höstvädret suger, vill inte gå utanför dörren. Vill bara stanna inne med en varm brasa!
- Jag är sjukt trött dagligen, spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig.
- Jag är ofta på dåligt humör.
- Det är mycket i skolan heeela tiden. Så sjukt skoltrött.
- Jag vill ha jul nu nu nu nu nuuuu
- Jag vill börja dansa igen, saknar det så.
- Är så sjukt kär i Zara Larssons låt "Bad boys", den spelas ständigt.
 
 
 
 
 

En outfit

 
 
 
 
 

Follow on Bloglovin