I'm back bitches (again)

Hejsan på er! Satt just och hade inget att göra. Då tänkte jag att jag skulle ta upp bloggningen igen, why not? vad hittar ni på på lovet? Jag kan sammanfatta mitt lov med några ord; Påsk, Familjen, Shopping, sova-över-mys, mer shopping...
 
Imorn ska jag och mamma på någon mässa, där man kan få lite erbjudande och roliga saker från några butiker i varberg. Vi kommer få sånna där goodiebags och de kommer vara en modevisning där. Tror att det kan bli ganska kul faktikst, vem vet kanske shoppar lite till! Lägger upp bilder kanske imorn men ah någon gång denna eller nästa vecka på vad jag har köpt för fina saker! Ha det bra bebisar, så skriver jag snart igen! (Väldigt snart faktiskt)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin