Fredagsunderhållningen

Idag har jag varit hemma. Bussarna har inte kunnat köra här pga träd som låg som hade blåst ner, så jag kunde inte komma till skolan. Trots att jag tänkte att jag verkligen skulle utnyttja detta med att plugga så mycket som möjligt, så har jag inte pluggat någonting. Så därför får jag ta tag i det nu. Minst 2 sidor matte ska bli gjorda i alla fall. Så jag kan fokusera på spanska och naturkunskap resten av helgen.
 
Imorgon ska jag träffa min babe, annars har jag inga planer för helgen, förutom plugg då. Gud vilket liv alltså. Men det är ju bara två veckor kvar snart. Två veckor i skolan, det klarar jag! Längtar så jag dör...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AMANDA

följer dig med nu, blev 166 :*

2013-12-07 @ 10:32:01
URL: http://amanda.vionno.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin