Hejhopp - söndag

BLÄ, fy vad lovet gick snabbt! Känns typ overkligt att det är skola imorgon. Nu sätter plugget igång igen, de som var så skönt att jag var klar med nästan allting. Inte klar med musiken än, men det kan vänte lite till..
 
Jag har faktiskt int gjort så mycket de senaste dagarna.. Va hos syrran och sov där, sedan så har min brorsson sovit här igår och så. Så har inte riktigt haft tid att blogga.. men det gör väl inget haha!
 
En sak är säker med detta lovet, det är i alla fall att det har blivit en hel del självporträtt. (Låter så mycket bättre än egopics). En hel del.. men har ju äntligen haft tid så varför inte? Nu kanske det är bra på den fonten på ett tag.. eller? Vi får väl se.. Jag hoppas att ni har haft ett underbart lov kära ni! Kram på er! ♥
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin