Minnen från mobilen

Har precis lagt över ca 900 bilder från min mobil till datorn. Jag hittade lite goa bilder där som jag tänkte jag kunde visa...
 
1. Standard egopic
2. Musik, en tidning och jordgubbar i solen beskriver en perfekt sommardag för mig. Saknar det..
3. Världens gosigaste vovve, denna dagen låg vi bara i soffan och myste. Underbar hund!
4. Bästa flickorna från skolavslutningen, älskar er <333333
5. Dessa blommorna jag fick på min födelsedag av Isac. Jag har egentligen världens bästa pojkvän ♥
1. Frukosten vi fick på Varbegs Stadshotell, så grymt god. Hotellfrukost in my heart!
2. En glad midsommartjej. Hade precis jobbat klart för dagen och då var det dags att börja fira!
3. Bästa Bläshammars nior förra året, saknar både klassen och skolan. Dock är jag riktigt nöjd med min nya klass nu också!
4. Drink från Gran Canaria.
5. En kärleksfull bild från spat med sisss och mamsen.
1. En bild från spexveckan när temat var Bebisar. Himla go den dagen asså!
2. Kärlek till sommarens fina kvällar, ångrar att jag sa att jag längtade til hösten. Åh ge mig sommar!!
3. En bild från skolavslutningen då Syster Sol spelade på torget, en himla lyckad kväll verkligen.
4. Standard mys med mina gosisar
5. Världens bästa vän, vet inte vad jag skulle göra utan dig ♥
1. En bild från Gran Canaria snart ett år sedan, ta mig tillbaka snälla. Villa ha värme.
2. En mysig tacokväll med bästa.
3. Lyckliga jag när jag äntligen fått en valp!
4. Sommaren bestod av jobb, jobb och jobb. Inte så jobbigt jobb, men många glassar och incheckningar blev det i alla fall. Nu i efterhand var det verkligen värt det!
5. Gameday med Hanna. Älskade dessa dagar då vi satt inne och dödade zombiesar.
1. Ingen kan ha en bättre mamma än mig.
2. Drinkar med girlzen, dock ingen bra kväll detta.
3. Mina absoluta favoriter. Jag ser helt ihoptryckt ut på denna bilden men älskar den ändå. Så underbara är ni!
4. Sommar = Thaimat varje ca fredag, älskaaaa
5. Sååå liten Iriz!
1. PUUUUSSS
2. Mat med mamsen på Stinas.
3. Nyhämtad vovsis.
4. Tårta på jobbet!
5. Sol, bad och glass - ja tack!
 

Kommentarer
Postat av: H'

Härliga bilder!

2013-09-17 @ 21:10:12
URL: http://fames.se/hjjonsson/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin