ONSDAG

Hej babes! Idag har varit en ganska okej dag. Har fortfarande problem med att äta för min tandställning gör jävligt ont, så har haft lite ont om energi i skolan, men det har gått bra ändå. Nu är det bara att ladda inför Torsdag. Den hemskaste dagen på hela veckan. Suck.
 
Känner mig väldigt trött hela tiden, skulle ärligt talat kunna gå och lägga mig nu... jag funderar faktiskt på det. Varför inte liksom! Ska nog gå och lägga mig i sängen och lyssna på musik eller något annat mysigt.
 
Saknar min pojk, gjort hela dagen. Dock träffade jag ju honom i söndags, men känns som en evighet sedan. Ser ju honom i korridorer några få gånger och det är ju inte alltid att vi kan säga hej. Men det är ju bra att sakna... får antagligen träffa han i helgen. Då blir jag som lyckligast ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nicolinda.blogg.se

Korridorerna i skolan menar du eller, att du ser honom? Varför kan ni inte umgås efter skoltid o så da? :/

Åh jag älskar tandställning, så himla sött och charmigt. Min bror hade det när vi var yngre :D Var så avundsjuk på honom.

Hoppas du fick dig själv utvilad ordentligt! :)

Ha en underbar torsdag, fina Olivia. KRAM

2013-09-25 @ 23:19:34
URL: http://nicolinda.blogg.se/
Postat av: nicolinda.blogg.se

Svar: Anytime, sweet! :) <3

Okej, jag förstår. Vet precis hur det är :/ Men vad skönt att ni har helgerna för er iaf! Toppen. Då har man verkligen något att längta till :D

2013-09-27 @ 14:27:52
URL: http://nicolinda.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin