Ingen söndagsångest här inte!

Jag kan inte beskriva hur skönt det känns att inte behöva gå upp vid sex imorgon och tvinga mig själv till skolan. Inga måsten, inga läxor, inga tider att passa... att bara kunna göra vad jag vill! (jag inte åka härifrån dock eftersom att bussjävlarna aldrig går och jag har hundarna att tänka på).
 
Vilken underbar dag! Visst att det blåste ganska mycket ute, men solen lyste ju så gött! Jag kände suget efter en promenad, så jag drog la med mig Iriz ut vilket hon bara blev väldigt glad för. Jag går väl inte ut med henne så ofta hehe... så vi gick till havet och myste lite. Innan dess busa vi ju länge i trädgården så hon var väl lite extra glad på mig idag! Nu ligger jag och myser i morgonrockken min, funderar på att hitta någon film att titta på med mamsen min. Känner att jag inte hittar på så mycket, men jag njuter så mycket av att inte göra någonting också så det gör inget. Hittar la på lite mer saker i veckan! Puss

Kommentarer
Postat av: Julia Forsberg

Jättefina bilder! :)

2014-04-13 @ 23:20:27
URL: http://jandy.blogg.se/
Postat av: Lee Larsson

Fin blogg!

2014-04-14 @ 13:17:24
URL: http://leelarsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin