Q / A

Är det din naturliga hårfärg? Om inte, vilken färg har du använt? Nej det är inte min naturliga hårfärg tyvärr. Men jag var jätte blond när jag var liten... Men jag vet fkatiskt inte vilken färg de använt eftersom att jag alltid slingar mitt hår hos min frisör. Men jag säger alltid att jag vill ha det ljust, men väldigt naturligt och inte åt det gula hållet!
 
Superfint!! Vart kommer den vita blusen ifrån?(ang Latest details) Blusen är köpt på en affär som heter Noon. Den finns inte kvar här i Varberg längre tyvärr, men förhoppningsvis finns den någon annanstans.
 
Jag tycker dina bilder verkligen är superfina! Vad använder du för objektiv när du fotar? Åh tack så mycket, så glad jag blir! Jag har nog svarat på denna frågan många gånger, men jag fotar med  Canon EF 50mm f/1.8 II.
 
 
vart är tröjan ifrån? (ang Dagens) Tröjan är köpt på Bikbok!
 
Åh så snyggt skärp, vart är de ifrån? (ang Put them glasses on) Jag har köpt skärpet på Byoung, men jag vet att det har funnits på Vero Moda och OnYourMind också.
 
Förlåt för att jag inte bloggade igår babes, men jag hade fullt upp med plugget... vilket jag kommer ha fram tills sommarlovet ungefär haha, Men självklart kommer jag uppdatera bloggen emellanåt! Idag ska jag ha nationellt tal i Svenska, så ni får önska mig lycka till! Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin