Thursday´s in details

Hej babes! Just nu sitter jag på golvet och lyssnar på några gamla goa låtar! Försöker övertala mig själv till att städa eftersom att mamma tjatar om det hela tiden... men det går la sådär haha. Imorgon blir det mys med Paulina och Hanna (någon mer?). Så jag åker inte hem imorn utan går direkt till stan och handlar inför kvällen. Vi ska nog laga mat och mysa lite!
 
Igår var jag ju som sagt i Göteborg med goa Paulina! Vi hade jättemysigt och riktigt roligt. Spenderade nog mer pengar på mat än kläder nästan haha. Men det är la så det ska vara? Jag kom hem med 4 tröjor som jag visar någon annan dag. Men jag var riktigt nöjd när jag kom hem i alla fall. Inte alltid man tar en spontan trip till Göteborg mitt i veckan!
 
Men så här har jag gått runt idag, ännu en hemsk torsdag som faktiskt gick väldigt snabbt. Jag fick sällskap när jag väntade på bussen av både Paulina och Isac. (känner att Paulina har nämnts rätt många gånger nu i detta inlägg!) Hur go är hon inte som stannade kvar typ en timme för att hålla mig sällskap? Jag har inte varit med Isac på ett bra tag, men han ska ju med på festen och sen sover jag hos honom + så får jag la ställa upp på att kolla match på söndag. Varför inte liksom? Nä nu får jag la sätta igång med städningen...

 
 
Jag har börjat redigera mina bilder på ett annat sätt nu, tror jag kommer visa hur senare i ett inlägg eller vad tycker ni?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin