101214

Hej mina älsklingar, längesen sist... jag känner att jag har börjat med ett mönster. Har blogguppehåll i några veckor sen kommer jag tillbaka och lovar att jag ska börja uppdatera igen och sen börjar det om haha. Sorry för det, men på vintern är det så mycket tråkigare och framförallt jobbigare att blogga! Jag går upp när det är mörkt och jag kommer hem från skolan när det är mörkt, så det är inte så lätt att fota... och en blogg utan nya bilder blir ju himla långrandigt. Bilder är det första jag tittar på en blogg, om bilden är ful eller dålig kvalite på läser jag inte inlägget...
 
Nu har jag inte bloggat på ett himla bra tag, och vad har då hänt i mitt liv under den tiden? Inte så mycket kan jag inte säga, har la gått i skolan, umgåts med vänner, festat, chillat, slöat, deppat över vädret o.s.v. Som vanligt haha. Har precis blivit "frisk" efter en dum förkyldning jag åkte på efter att stått ute i klänning och skinnjacka väldigt länge, så har legat i feber och så. Men imorgon återvänder jag nog till skolan, även om jag kanske inte mår helt hundra. Men att vara hemma när alla andra är i skolan sucks. JAg har nog kollat på 20 filmer och 1,5 säsonger av Gossip Girl. (Helt sjukt hur bra den serien är!!! Andra gången jag kollar och blev lika ledsen när säsongerna tog slut). Så imorgon blir det skola, och återuppta plugget. Känns som att jag pausat mitt liv, imorgon måste jag skriva en inlämning i engelskan och inför nästa torsdagen måste jag börja på ca 30 frågor i samhällen. Varför skjuter jag upp allt? Jag har lite panik för detta, men det ska nog ordna sig. Snart är det jul och lov!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

det är så synd att du har en sån uppdatering för annars är din blogg så bra!

Svar: åh vad kul att du tycker jag har en bra blogg, jag får helt enkelt bättra mig med uppdateringen! Kram
olivia

2014-12-10 @ 21:19:02
URL: http://sarahlinnsliv.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin