L I V E T

Då var den jobbigaste dagen avslutade, och jag måste säga att torsdagar inte är lika jobbiga längre nu när det inte är mörkt ute när man äntligen slutar. Det är verkligen så sjukt skönt att det är ljust både när jag går till bussen och även när jag kommer hem. Jag har nog aldrig uppskattat att det börjar bli vår så här mycket! Love it!
 
Idag hade vi bokprov i svenskan, som jag tror gick ganska bra ändå, och jag fick tillbaka min krönika som jag var ganska nöjd med, dock kunde den vart bättre när jag såg de felen jag hade gjort. Hatar verkligen när man själv kan se hur dumt man skrivit, så det var ju lite synd.. men annars var det la en relativt bra dag faktiskt! och imorgon är det ju fredag, weho! Hur fort går inte veckorna? Imorgon ska jag ha fredagsfrukost med min älskade Hanna! Jag ska ta bussen hem till henne, och så ska vi laga riktigt god frukost till oss innan vi drar till skolan. Jag är ju ändå i skolan så tidigt, så varför inte göra något annat mysigt? Men nu ska ska jag göra något mindre mysigt... matte.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin