Lite sånt där

Vad heter du?  Olivia Thorson
Hur gammal är du? 16, fyller 17 i juli
Hårfärg? Just nu är jag blond, naturligt har jag mörkblont/råttfärgat hår
Ögonfärg?Grön/grå/blå
Hur lång är du? 167 typ
Kär? ja
Singel eller upptagen? upptagen
Hur många har du kysst? Har la inte räknat hehe
När och vem kysste du senast? Isac i tisdags
Har du kysst någon av samma kön? njae
Hur långt var ditt längsta förhållande? Lite över ett år
Dumpat någon? Ja
Blivit dumpad? Ja
Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, kärleksfulla, roliga, härliga, gosiga
Vad har du för mobil? iphone 5
Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa så jäkla mycket kläder, resa och spara lite kanske
Favoritland? Har la inte vart i så många länder, men älskar att resa på solsemester så typ spanien kanske
Favoritfärg? Alltså jag vet inte riktigt, det har alltid vart rosa men nu gillar jag typ alla färger. Kanske Rosa/blå/vit/svart
Film? The mortal instruments, Dagboken
Bok? Alla Vampire Acedemy böckerna
Vad gillar du mest med dig själv? Oj svårt… Hatar sånna här frågor för jag kan verkligen inte komma på sånt, men jag gillar väl mitt hår haha
Vad gillar du minst med dig själv? min näsa, och att jag är så lat
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Min familj, samt mina närmsta vänner
En person du älskar – Familjen, LFL och Isac
 
En person du hatar – nämner la inga namn
Ut och festa eller myskväll? Båda kan la va kul
Saknar du någon just nu? jao
Vad är det bästa som hänt dig? Oj herregud, det finns la massor
Beroende av något? Nyss var jag beroende av gossip girl men har tittat klart, så nä
Ditt livs största misstag? Har la inte gjort något än hehe, men det kommer la
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Oj sjukt svår fråga… kan nog inte välja en, det går inte
Har du några tatueringar? Nej, inte än
Piercingar? Öronen standard, och ena örat där uppe om man säger så. Samt naveln
Vem är mest lik dig? Don’t know
Har du någon förebild? Inte någon så speciell
Vad ska du göra idag? tyvärr Inget speciellt
Vad är det värsta du vet? spindlar
Vad är det bästa du vet? Massor, typ träffa vänner, äta gott, skratta, gosa, köpa nya kläder åh sånt
Vad åt du senast? Fläskfilé, klyftpotatis och sås
Vad vill du ha just nu? Min pojkvän
Vad köpte du senast? Bio + mat
Vem är din favorit kändis? Har la ingen speciell favorit kändis just nu. Kanske Ed Westwick som spelar Chuck i GG
Vilken är din favoritplats? Home sweet home
Tränar du? Heheheheheh inte än
När går du och lägger dig? De beror la på
Vad är klockan nu? 20:23
Är du nöjd med ditt liv? Jadå, kan inte klaga på det precis
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Wahlberg

Hej! För ett tag sedan frågade du om ett bloglovin-byte. Då hade jag tyvärr inte "kontroll" över mitt konto och förstod inte hur det fungerade, haha! Men om du skulle vilja så kan vi gärna göra det nu? :)

2014-01-11 @ 20:39:52
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se
Postat av: Ellinor

Vilken fin blogg du har :)

2014-01-11 @ 21:52:16
URL: http://enellinor.webblogg.se
Postat av: Ida-foto

Fin du är!

Sv: Tack. Ja visst, haha behöver fylla på lite ;)
Blev din 178:de följare!
Kram

2014-01-11 @ 22:32:25
URL: http://sidensfoto.blogg.se
Postat av: Emma - The one & only

fin du är! Sv: tack så mycket:D

2014-01-12 @ 03:23:48
URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Postat av:

whaaaaaat? de är ignet fel på din näsa! hatar min, skulle göra allt för att ha en som du har haha!

2014-01-12 @ 06:03:38
URL: http://xolizzie.blogg.se/
Postat av: Hannah Gerdemark

Du är så fin olivia! Näsan behöver du inte oroa dig över ;)

2014-01-12 @ 11:11:38
URL: http://hannahgerdemark.webblogg.se
Postat av: Linn Bank

ååååh så härliga bilder!!! :D

2014-01-12 @ 21:08:26
URL: http://linnbank.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin