bästa mamma ♡

En liten spontanbild på mig & världens bästa mamma, som togs när jag fotade outfitbilder häromdagen.
 
Jag är helt slut och jag vet inte varför. Hur kan man bli så trött av att göra ingenting? Jag kanske borde börja äta mer vitaminer och sånt, börja träna o.s.v. Föresten så ska jag börja på Zumba nu på Tisdag med just mamma och min kära syster! Det ska faktiskt bli jättekul, vet dock inte riktigt vad zumba innefattar... men allt som har med dans att göra tycker jag är superkul! Så det längtar jag verkligen till! Jag måste verkligen hitta ett par snygga träningsskor, men det är inte så himla lätt att hitta rosa träningsskor. och ja, jag måste ha rosa haha! Har ni någon tips på någonstans man kan hitta snygga rosa träningsskor? Helst nike.. De enda jag har hittat kostar ca 1300 kr, och det skulle ju svida gaanska mycket i plånboken. Det finns ju så mycket annat man vill köpa också! Men annars får det helt enkelt bli de skorna ändå.. Allt för att de ska vara rosa! (nästan i alla fall)
 
Nä, jag ska nog faktiskt snart dra mig mot sängen... imorgon väntar muntligt i spanskan, vi får väl se hur det går... Godnatt på er underbaringar!
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Så fin bild på er!:)

2014-03-02 @ 21:36:23
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Felicia

Vad fina <3

2014-03-03 @ 15:44:23
URL: http://feffie.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin