Här sitter la jag

Åh vad tråkigt det är att sitta inne när det är åshär fint väder ute! Hade gärna tagit en prommenad eller bara suttit ute och njutit. Men nej, här sitter la jag och ska försöka traggla in över 100 glosor. Inte bara det utan sedan finns det ju lite till man ska kunna. Jag ser verkligen inte fram emot engelska provet imorgon. Ska jag kunna allt det här + prov på boken vi läst också. Aja lärde mig typ 80 glosor igår på en kvart så det kanske går bra ändå... Annars blir det väl en vanlig fredag, matte, engelska prov, och sedan sista lektionen ska vi åka skridskor. Efter skolan skaj ag antagligen dra till gekås eller in till stan. Varför inte både och? Det finns verkligen så mycket jag vill köpa nu, om bara pengarna kunde räcka... Nä nu får jag återgå till att plugga, och ni får ha det bra! Dagens outfit kommer la upp sen precis som vanligt! Kram på er ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin Bengtsson

Åh glosboken....den saknar man inte!! ;)

2014-03-14 @ 11:20:29
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Snygga bilder och stövlar!
Ha en trevlig helg!

2014-03-15 @ 08:02:26
URL: http://myheavenisallaroundme.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin