D R Ö M M E N

 
Tror mitt nästa inköp kommer bli den här fina kappan/kavajen. Så stilren och så är den ju rosa också. Min favoritfärg. Längtar så sjukt mycket till man kan börja använda klackar i vardagen. Visst jag skulle väl kunna gå med klackar i skolan, men det skulle bara kännas så fel. Så, så fel. Så jag väntar la lite till haha! + att det är ju inte så himla bekvämt att gå i klackar,  Så jag är helt okej med att gå i platta skor ett tag till asså.
- - -
Just nu sitter jag i soffan och försöker övertala mig själv till att börja med Naturkunskapen. 22 frågor ska vara gjorda tills imorgon och jag har väl gjort 2? Sjukt otagg på att sätta mig med näsan nera i böcker när det är fint väder ute och det finns så mycket andra saker jag hellre skulle vilja göra. Men förutom naturkunskapen imorgon så kommer det bli en riktigt go fredag. Vi ska se på film hela eftermiddagen, och efter det ska jag antagligen till stan med en go vän. Sedan vet jag inte mer vad kvällen bjuder på, men helgen kommer i alla fall att bli lugn. Jag behöver det nu känner jag haha. Nä jag hör av mig senare när läxorna är gjorda haha. Puss

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin