Kvällsmat ala oliviastyle, eller inte..

Ja idag tog jag en sallad till kvällsmat, en sallad. Typ emot mina principer. Haha, nej men jag är verkligen ingen salladsmänniska. Men orkade inte laga någon mat(som vanligt), och det stod framme.. så jaja. Kynglingssallad var faktiskt inte helt fel.. bara lite. Men men, är mätt nu i alla fall och det var ju faktiskt gaaaanska gått, med lite "sås" på.
 
Nu ska jag bara fortsätta plugga en aning till... så sjukt kul är det, slösat hela dagen på att plugga musik historia, yey.
 
Föresten, fråga gärna en fråga eller två på frågestunden i inlägged nedan, puss

Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Vad gott de ser ut

2013-04-09 @ 23:51:36
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin