FRÅGESTUND

Just nu sitter jag på jobbet och har inte så mycket att göra, lite tomt på folk här just nu haha. Så jag tänkte varför inte ha en frågestund? Har haft frågestund en gång innan, men nu kör vi igen. Ni kan fråga frågor tills på söndag, svarar på dom på måndag kväll. så ni har ett bra tag på er att fråga så många frågor som helst! Desto konstigare desto roligare haha! Så fråga på! Alla frågor är välkommna.
 
 
 

Med vind i håret

Topp från BikBok | Shorts från Dr denim | Smycken från Thomas Sabo
 
 
 

GOTT SKARE VARA

God middag, eller kanske god kväll! Drack nyss en smothie, god till en början men sen tröttnar jag alltid haha. Bara frukt är nästan godare, i alla fall än egengjord smothie. Idag har jag inte gjort så mycket, försökte färga ögonbryna och det gick väl sådär. Min hud färgades så nu ser det ut som jag har jäääääätte stora och breda ögonbryn. Vet inte hur jag ska få bort det, men det försvinner a till slut. Hoppas bara det går bort tills skolan börjar haha. 
 
 

En liten outfit

 

 
 

VICTORIA´S SECRET

Hade ju i alla fall tänkt att köpa en parfym från Victoria´s secret på nätet, men så kommer bästis hem från semestern med en sen födelsedags present. Blev superglad, jättenöjd. De luktade jättegott också! Det var hur snällt som helst av henne ♥ En av de bättre presenterna jag fått!! Tack så hemskt mycket ännu en gång!
 
 

Bästa!

Life is nothing without friendship. ♥
 
 

Min fina Hanna !

Hanna sov hos mig igår och tanken var egentligen att detta skulle bli en filmdag. Men sedan fick vi ett ryck och gick ut för att fota en ny profilbild till Hanna. Det slutade väl med 567 bilder haha. Dessa tre bilderna fastnade jag för, älskar porträtt i detta perspektivet! Hon är så fin min kära vän! ♥
 

 
 
 
 

Grönskan efter regnet

Det har ju regnat hela dagen här. Så jag gick ut och tog några snabba bilder på naturen. Jag är ganska nöjd med bilderna faktiskt. Man kan aldrig fota för många blommor haha!
 
 
 

On a day like this

JAg började dagen med att ta en joggingtur på ca 4 km. När jag gick utanför dörren duggade det lite lätt, men jag tänkte att det är ju bara skönt. Tyvär började det verkligen ösa ner senare så jag såg knappt var jag sprang. Men men. Sen kom jag hem och gjorde några övningar för att träna magen. Sen år jag la frukost och sedan har jag bara slöat. Lyssnat på musik, ätit frukt och sovit haha.
 
 
 
 
 

En sommarkväll i en vit klänning

 
 
 
 

Alfred

Tog dessa bilder igår när min syster och hennes barn var på besök. Alfred som han heter är ju en riktig linslus, sötaste på länge!
 
 

U don't need makeup

Nu på sommaren har man ju inte alltid smink på sig, så jag tänkte varför inte ta lite självporträtt när man är helt naturlig. Varför inte? Längesen jag tog bilder i svartvitt också, så det var ju lite kul!
 
 

Underbara dag

Började dagen med att ta en springtur på sisådär 3 km. Sedan när jag kom hem tränade jag lite med hantlar och gjorde lite olika övningar för mage och ben. Ska försöka träna så ofta jag kan, förr eller senare kanske det blir kul. (kaaanske)
 
Nu sitter jag här och äter en underbar frukost, snart kommer syrran och hennes barn. Vi ska antagligen gå till stranden och mysa. Äntligen får jag vara lite ledig, äntligen så får jag lite sol.
 
Förlåt om jag inte är så snabb med att svara på kommentarer, men det kommer snart lovar!
 
 
 

 
 

Jag blir så glad!

Så härligt att logga in på bloggen och se så fina kommentarer, tack så hemskt mycket, ni gör mina dagar! Nu kommer uppdateringen bli mycket bättre eftersom jag är mycket ledig nu framöver, och då hoppas jag på många fina kommentarer!
 
Äntligen får jag vara lite ledig, ska inte jobba förens på lördag. Tycker jag jag förtjänar lite ledighet. Ska bli riktigt skönt faktiskt! Kom ju hem från Isac idag, hadel ika mysigt som vanligt med honom. Helt ärligt saknar jag honom redan. Min underbara pojke Kan inte vara lyckligare än just nu!
 

På tal om ingenting så ska jag börja träna, ganska taggad på det faktiskt konstigt nog haha. Nu kan jag inte svika mig själv, så måste helt enkelt fullfölja det.
 
 
 

Smile, cuz you're beautiful ♡

 
 
 
 
 
 

Gårdagens;

 

Hon sover som en ängel ♥

Just nu ligger jag hemma och är hundvakt. Min bebis sover så gott så! Idag har jag jobbat till tre, annars har jag inte gjort något alls. Kommer inte göra heller. Mamma och pappa är i stan och jag är hemma med Iriz. Kanske går ut och tar lite kort senare, men tills dess ska jag bara gosa med min bebis!
 
 

Follow on Bloglovin