Onsdagar, hatar er stick

Åh, har aldrig gillat onsdagar, lär aldrig göra. Hade musikprov idag och de gick la sådär haha, men vår lärare som är typ gaaaanska snäll låter oss fortsätta och ändra på det vi skrev nästa gång. (Thank god!) så de va väl bra. Tandställningen bestämdes som sagt idag, vet inte när det händer men men. OCh sedan hade jag matte på gymnasiet i stan som vanligt. Så dryyyygt. kom inte hem förens fem men nu njuter jag av att jag typ inte behöver plugga idag. eller man behöver la nästan alltid plugga.. men har ju imorn på mig också haha, och helgen kommer nog bestå en hel del av pluggning. SUCK!


Men hoppas att ni har haft en bra onsdag i alla fall, om det ens är möjligt. puss

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin