TOPP TRE; Bad habbits

1. Jag kan verkligen inte hålla rent i mitt rum, även om jag har städat så är nog mitt rum lika stökigt dagen därpå. För jag slänger kläder och allt annat på golvet, lägger aldrig in dom i garderoben, eller i smutsen heller. Så min sämsta vana är nog att jag slänger allt överallt och stökar till.
 
2. Jag biter på min naglar, även fast jag vet hur äckligt det är. Går inte att sluta, jag är så van vid det att jag inte ens märker när jag gör det.. helt sjukt. Mina naglar har inget hopp kvar, det är föööör sent för dom nu.
 
3. Jag går alltid runt och småäter, tar typ aldrig ett mellanmål eller en frukt om vi inte har bananer. Då får de bli någon kaka eller godis.. och det är ju inte så himla bra det inte! Fast tror att jag skasluta äta godis... snart haha!
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin