HEMMA

Hej alla söta människor. Nu va man hemma igen då. Känns båda skönt och ledsamt. Tänk om jag aldrig kommer träffa dessa människor igen? Även om jag kanskei nte var med på allt på kvällarna eller så, så hade jag sjukt kul och de var verkligen härliga människor. Blir typ ledsen bara jag tänker på att vi kanske inte träffar dem igen... men så ska vi inte tänka, tror att vi kan lösa det på något sätt. Hoppas jag iaf, grymt kul vecka även fast de va lite missar här och där så ville jag nästan inte åka hem idag. och det är inte bara för att jag vet att jag ska ha biologi nationella på tisdag. Näe nu ska jag gå och sova lite, två timmars sömn... så ag är sjukt trött. Puss på er, skriver lite mer om dagarna senare! ♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin