Roadtrip

 
 
 
 
 
 
Hej babes! Här ser ni vilka äventyr jag vart ute på idag. Fika på "Kvarnen" där det var så himla fin omgivning med ett fint liten vattenfall och massa annat. Sedan drog vi vidare till någon affär som inte alls fall mig i smaken och till sist så kom vi fram till vårt mål. Idag har nämnligen min syster provat brudklänningar och även jag, mamma, och syrrans kompis har också årovat klänningar inför bröllopet. Jag ska vara tärna, vilket jag ar tjatat om hur länge som helst!! Det har varit en riktigt mysig dag måste jag säga, och jag hittade la världens finaste tärnklänning som jag föll för direkt när jag såg den, så får bara hoppas att det är den jag får ha! Tack för idag tjejer! Nä nu ska jag dra och hälsa på  Hanna som jobbar här borta idag... hon verkar ha lite panik så jag får väl hjälpa henne lite. Vad gör man inte för sin bästa vän! Jag hör av mig senare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

ser ut som en jättemysig dag!<3

2014-04-26 @ 19:20:11
URL: http://bbaraaelin.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin