The other woman

 
 
Hur kul verkar inte den här filmen? En sån här film som enligt mig man bara måste se helt enkelt! Skulle gärna se denna på bio!
 
Hejhej hur är det med er idag? Jag skäms över hur tråkigt det är här på bloggen men det kanske bara är jag som tycker det? Jag är så himla trött när jag kommer hem från skolan så jag har knappt några krafter för att blogg. Jag har inte lust att göra något annat än att slappa eller titta på en film... jag kanske borde börja träna ändå.. så jag blev lite piggare? Men i alla fall, idag hade jag nationella i spanska. Läsförståelsen var hur svår som helst, jag blev inte ens klar, men det var inte bara jag som tyckte så och det var inte många alls som hann klart. och uppsatsen var helt okej ändå, inte alls lika svår. Efter proven så hade vi två timmars hål, så jag och Natalie åkte hem till henne, åt, tjötade lite, och såklart sjöng till gamla goa låtar! Sedan fick vi åka tillbaka till skolan för att ha ekonomi, och historia... weho! Jaja imorgon är det fredag, och sen är det lördag och då ska jag göra något kul som jag berättar då! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar den trailern. Vill också se filmen!!! Hoppas det gick bra på nationella! :)

2014-04-24 @ 21:37:42
URL: http://msmadeleine.blogg.se
Postat av: HJJONSSON

Åh den vill jag också se! Verkar bra film! :D

2014-04-24 @ 22:09:21
URL: http://www.hjjonsson.se
Postat av: Wilma

Såg den i helgen som var, den var superbra! Verkligen en rolig film!

2014-05-01 @ 11:24:30
URL: http://wimsans.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin