Lite småfynd


I Torsdags så tog jag, Hanna och Paulina bussen till Gekås där jag hittadel ite smått och gott. Inte bara sakerna på bilden, utan också en ny usbkabel till mobilen, en kofta och en massa block till skolstarten. Mitt puder var slut och det slutade med att jag fick med mig lite mer smink än väntat haha. Väldigt bra produkter måste jag säga (Tips!!). Det kommer att komma upp väldigt mycket nytt som jag vill visa er snart...
 
Just nu sitter jag på jobbet, sista passet innan skolan börjar och sedan blir det bara helgjobb månaden ut. Efter det är det bara fokus på skolan än så länge. Funderar lite på att skaffa ett helgjobb, men vi får väl se hur det blir med det. Jag är ju faktiskt ganska trött på att jobba nu... kanske behöver mina lediga helger sen?? Efter jobbet blir det väl en liten tupplur, precis som vanligt och sedan kommer nog alla mina sysken med familj hit och äter med oss. Nä nu ska jag återgå till filmen jag tittar på. Det är så lite folk här att jag helt enkelt får betalt för att kolla på lite filmer haha. Puss jag hör av mig sen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Riktigt fin blogg du har!! :)

Lust att göra ett bloglovin byte? :) KRAM

2014-08-16 @ 21:59:20
URL: http://femtiotrekvm.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin