Morning Saturday

 
 
Godmorgon babes! Efter endast 4 dagar i skolan var det ändå riktigt skönt att vakna upp på en Lördag. Inga krav, inga planer. Att bara kunna göra vad man vill när man vill det det känns riktigt bra. Jag ligger just nu i sängen och bara lyssnar på musik, bara slappar lite. Igår drog jag till jobbet direkt efter skolan, men det var så lite folk så jag fick sluta redan vid åtta. Jag jobbade alltså 3 timmar, vilket va så sjukt ovärt haha. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, rätt festsugen så det kanske blir något i den stilen ikväll. Annars blir det nog en fotorunda här på eftermiddagen, eller kanske drar och träffar någon kompis. Vi får helt enkelt se. Hör av mig senare, Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia R

Åh herre så himla fin blogg du har!

2014-08-23 @ 23:03:06
URL: http://sofiar.forme.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin