Nytt från Sheinside

 
 
Idag knackade det på dörren och där va mitt efterlängtade paket från Sheinside. Äntligen !! Förutom detta har jag köpt en hel del kläder, blusar, byxor, klänningar, short o.s.v. men det visar jag en annan dag. Tog det som var lättast att fota nu lite snabbt så att ni får se att jag lever. Kanske lite konstigt att köpa bikini nu, men tänkte att vi antagligen lär åka till simhallen med skolan + bra att ha när man ska bada i poolen. För övrigt älskar jag mina nya glajjor, too classy.
 
Asså hur skönt är inte vårt schema?! Slutade typ kvart över tolv idag. Att jag kom hem kvart över ett är la inte lika kul. Tråkigt att jag inte kan komma hem snabbare även fast jag cyklar. Men men. Två lektioner och idrott bestod min skoldag av idag. Ett perfekt schema för måndagar då man är lite död haha.
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Å så fina bikinis!

2014-08-25 @ 20:03:00
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fina!

2014-08-31 @ 00:36:15
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin