Throwback: Möhippan

 
 
 
 
Något jag helt glömt bort är att lägga upp bilder från syrrans möhippa. Vi hade ju fixat en fotobok till syrran som minne, och därför kundej ga inte visa bilderna innan bröllopet. Så jag glömde helt av det. Men här är lite bilder från den roliga dagen haha. Syrran blev upphämtad av en man på motorcykel som inte sa ett ord. Hon bara fick sätta sig på motorcykeln och sedan var dagen igång. Uppdrag, paddling, mat, mys, lekar, skratt o.s.v. En lång dag med roliga minnen. Jag trodde inte jag hade sett min syster så glad. Hon hade verkligen ett leende på läpparna hela tiden. Dock så överträffade hon denna lyckan på bröllopet. Jag vet inte systern min kanske bara är allmän lycklig haha? Åh vad jag älskar henne, sån tur att jag har henne. Världens bästa syster ♥

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Åh, det såg roligt ut!:D

2014-08-23 @ 11:09:28
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin