W E D N E S D A Y

Några snaps från de senaste dagarna.
 

Redan Onsdag?? Ja tydligen. Nu när skolan är igång igen går dagarna så jäkla fort. Vilket är helt okej så länge helgen inte går riktigt lika fort. Idag hade vi bara 2 lektioner, Juridik och Ekonomi. Så jag var lite slut i huvudet efter endast två lektioner. Sedan får man vänta 20 min på bussen i skolan, 20 min på stationen och sedan cykla ca 5 km för att komma hem. Så är det att bo på landet. Ibland önskar jag verkligen att jag bodde i stan... Inte så smidigt att bo där jag bor, med ca 4 bussar om dagen haha.
 
Ekonomiläxan är gjord, jag har fått sova lite och nu återstår det bara att städa mitt rum som mamma bara håller på att tjata om. Sedan blir det väl att sätta sig vid tvn framför Teen Wolf tror jag, och sedan är det ju Ph ikväll också. ÄRligt talat tycker jag dock att Paradise har varit rätt drygt denna veckan, så hoppas det händer något ikväll!
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin