2014 Årsresumé: Januari - April

Jag firade in det nya året hemma, och snart var jag tillbaka i skolan igen. Jag var riktigt skoltrött, men jag kämpade mig igenom dagarna i skolbänken. På helgerna umgick jag med mina vänner och pluggade. Jag började inse vad jag egentligen hade valt för linje, och fick lägga ner lite mer tid på skolan. Jag hittade på alla möjliga nyårslöften, men dessa glömde jag snabbt av. Jag firade två födelsedagar, Adrian min brorson fyllde 7 år, och det firades hemma i min födelsestad Fritsla. Linn min kompis fyllde 17, och det firades med en riktigt god brunch hemma hos henne med LFL. Ett täcke av snö låg på marken, men jag var fast bestämd på att varje dag gå ut och fota outfitbilder i kylan. Även om jag bara bar ett linne!
 
 
Jag fick en kärlek till frukt & bär, våfflor & smerikanska pannkakor, smothies och varm choklad! Snön smälte snabbt, och det var ovanligt "varmt" ute. Jag var ofta ute på prommenader med Iriz till havet, och kameran fick alltid hänga med. Jag gjorde om på mitt rum, flyttade runt och hade mig! och blev riktigt nöjd! Jag gjorde flera nya inköp till garderoben. Samt så blev jag också länkad av min favoritbloggare som veckans blogg. Synd bara att statistiken inte fortsatte att vara så hög som då..
 
Kärleken till frukt & bär fortsatte, och ännu en brunch ägde rum, den här gången hemma hos Emelie. Vi sa att vi skulle ta det som en tradition, men det hände nog aldrig mer. Jag saknar verkligen de bruncherna, det var så mysigt! Min systerson Vilgot fyllde 3 år. Jag klickade hem ett par nya träningsskor i hopp om att det skulle få mig att börja träna mer, vilket fungerade.... i några veckor. Jag umgick såklart mycket med min bästa kompis, och det var lika mycket plugg i skolan. Det var också här i Mars då jag började festa lite mera.
 
I april var det äntligen dags att åka iväg för att prova brudklänning och tärnklänningar. Vi for iväg, jag förälskade mig i en klänning, men ändå var det inget som föll oss så i smaken. Utan senare köpte vi tärnkläder på nätet. Det var påsk, och hemma hos syrran var det påskprommenad, och påskharen var där! Min mamma blev riktigt varm i dräkten, men det var supermysigt ändå! Jag var en av de som fick testa på Baby lips gratis, som blogg.se annordnade. Blommorna blommade och jag gick omkring i shorts, om jag inte visste bättre skulle jag säga att det var sommar redan då!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fina bilder :)

2014-12-31 @ 15:56:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emily

Roligt att läsa och härliga collage! :)

2015-01-01 @ 12:25:36
URL: http://beautydreams.blogg.se
Postat av: Shahrzad

älskar din design på bloggen,, riktig härlig blogg

2015-01-01 @ 23:48:33
URL: http://shazi.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin