atm

 
Sitter just nu i skolan och väntar på att den kära bussen ska komma. Vi slutade en timma tidigare idag, men eftersom att min tidigaste buss hem går 14.25
så spelade det ingen roll för mig. Istället för att springa till bussen som jag brukar få göra på torsdagar, så får jag sitta här och vänta i ca en timme... nu önskar jag ofta att jag bodde i stan.Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, vi hade två lektioner + en föreläsning av en kille som har varis i Gaza. Väldigt intressant faktiskt, men det blev lite långtråkigt efter en timma!
 
Igår fick jag hem två paket som jag hade beställt, ni får se lite senare vad jag har klickat hem!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar Marc Jacobs fordalet, så galet fint!!

2015-01-06 @ 12:52:58
URL: http://nouw.com/eple


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin