Q / A

Superfin!! Vart köpte du den? // Jackan var urläcker! Var är den ifrån? (angående Pink &Fur) Jackan i det inlägget är samma jacka som på denna bilden och den är köpt på H&m, pälskragen jag har i det andra inlägget är lös och kan sättas på vart som.
 
 
Snyggt! En fråga: vad brukar du äta till frukost på vardagar? Jadu, jag är inte riktigt så bra på det där med frukost, men de flesta vardagarna brukar jag äta yoghurt med banan, annars kan det bli en smoothie eller mackor.
 
Sjukt fina kläder och även du är riktigt fin! Älskar din blogg ♥ Är designen du har en design du gjort själv eller finns någon liknande att hitta någonstans? Riktigt fin och "stilren" Åh vad glad jag blir när du säger så, tack så mycket! Ja jag har gjort designen själv, men det är ju inte speciellt så svårt att göra en liknande, jag har ju en väldigt enkel design.
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara Andersson

kul att veta!

2014-12-11 @ 18:49:07
URL: http://klarrelito.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin