Sex

 
- Jag vill jättegärna tatuera mig, men det kommer nog aldrig ända med den beslutsångesten jag har. och eftersom beslutet är permanent blir det ännu svårare haha...
 
- Jag har fixat mina fransar nu i flera månader utan paus, så jag kommer inte ihåg hur jag ser ut helt osminkad.. vilket faktiskt är lite skrämmande, men vill ändå fortsätta för det är så himla skönt och smidigt!
 
- Mitt namn kommer från fån det latinska ordet för olivträd - fredens träd. Därför har mitt namn fått betydelsen "den fredälskande".
 
- Jag var väldigt emot festande för något år sedan, asså väldigt! Tyckte mina kompisar var så töntiga för att de drack, och tyckte att det var helt onödigt. Sen ändrades la det haha...
 
- Många säger till mig att jag har fina kläder och klädstil, både på bloggen och i verkligheten. Men jag har ju faktikst ändrat min klädstil totalt bara sådär. Jag måste typ vara "finklädd" eller ah inte slappt kläd, för då känns det inte bra. Dock tycker jag att just nu är min klädstil lite platt, klär mig typ alltid i svart... blir la lite tråkigt i längden.
 
- Det börjar gå sämre för mig i skolan, och med sämre menarf jag inte dåligt.. utan bara sämre än vanligt. Detta året går jag nog inte på sommarlov med tv å A och resten B, det finns nog ingen möjlighet haha...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

härlig bild

2014-12-14 @ 22:12:45
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Follow on Bloglovin
Trackback
Follow on Bloglovin